вівторок, 17 січня 2017 р.

ШАБЛОНИ ПЛАНІВ УРОКУ



Тема уроку:
Мета та завдання уроку:
Обладнання:
Тип уроку: урок засвоєння нових знань
Міжпредметні зв’язки:
Хід уроку:
1. Відтворення та корекція опорних знань.
2. Повідомлення теми, мети та завдань уроку, мотивація навчальної діяльності учнів.
3. Сприймання та первинне усвідомлення навчального матеріалу, осмислення зв’язків та відносин об’єктів вивчення.
4. Узагальнення та систематизація знань.
5. Підбиття підсумку уроку і домашнє завдання.

Домашнє завдання:

Бали
Домашнє завдання

Тема уроку:
Мета та завдання уроку:
Обладнання:
Тип уроку: комбінований
Міжпредметні зв’язки:
Хід уроку:
1. Перевірка домашнього завдання.
2. Перевірка раніше засвоєних знань.
3. Повідомлення теми, мети та завдань уроку, мотивація навчальної діяльності учнів.
4. Сприймання та первинне усвідомлення навчального матеріалу, осмислення зв’язків та відносин об’єктів вивчення.
5. Осмислення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу.
6. Підбиття підсумку уроку і домашнє завдання.
Домашнє завдання:

Бали
Домашнє завдання

Тема уроку:
Мета та завдання уроку:
Обладнання:
Тип уроку: урок застосування знань, умінь та навичок
Міжпредметні зв’язки:
Хід уроку:
1. Актуалізація опорних знань і діяльності учнів.
2. Аналіз завдання.
3. Підготовка необхідного для роботи обладнання.
4. Самостійне виконання практичної частини роботи.
5. Узагальнення та систематизація знань.
6. Контроль, самоконтроль, взаємоконтроль в процесі виконання роботи.
Домашнє завдання:

Бали
Домашнє завдання

Тема уроку:
Мета та завдання уроку:
Обладнання:
Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань
Міжпредметні зв’язки:
Хід уроку:
1. Відтворення та корекція опорних знань.
2. Повідомлення теми, мети та завдань уроку, мотивація навчальної діяльності учнів.
3. Повторення й аналіз основних фактів, подій, явищ.
4. Узагальнення та систематизація понять, засвоєння систематичних знань і їхнє застосування для пояснення нових фактів і для виконання практичних завдань.
5. Засвоєння провідних ідей і основних теорій на основі широкої систематизації знань.
Домашнє завдання:

Бали
Домашнє завдання










Немає коментарів:

Дописати коментар