вівторок, 17 січня 2017 р.

Методи діагностування обдарованих дітей

Побудова правильної стратегії роботи з обдарованою дитиною передбачає її всебічне вивчення. Однак, попри всю важливість цього завдання, головна увага дослідників звертається не на комплексне обстеження обдарованої дитини, а на виявлення самого феномена обдарованості. Не заперечуючи потребу в розробці методик, спрямованих на ранню діагностику дитячої обдарованості, слід відмітити, що така робота може бути лише першим етапом у комплексному вивченні особливої дитини. Проблема полягає в тому, що звичайні тести розраховані на вивчення дітей з різним рівнем здатності, що вивчається. Тому обдарована особистість, потрапляючи у верхню частину шкали, виявляється частково виведеною за межі повноцінного вивчення - її високий результат жодним чином далі не диференціюється і майже не ранжується. Саме тому для лонгітюдного вивчення обдарованих дітей необхідна розробка нових методик або специфічна модифікація старих із розширенням значень у верхніх частинах шкали.

ШАБЛОНИ ПЛАНІВ УРОКУ



Тема уроку:
Мета та завдання уроку:
Обладнання:
Тип уроку: урок засвоєння нових знань
Міжпредметні зв’язки:
Хід уроку:
1. Відтворення та корекція опорних знань.
2. Повідомлення теми, мети та завдань уроку, мотивація навчальної діяльності учнів.
3. Сприймання та первинне усвідомлення навчального матеріалу, осмислення зв’язків та відносин об’єктів вивчення.
4. Узагальнення та систематизація знань.
5. Підбиття підсумку уроку і домашнє завдання.

Конструктор уроку трудового навчання



План – конспект уроку (заняття) №
Тема:
Дата:
Клас:
Мета: (мета уроку повинна бути читкою і лаконічною, їїпочаток формулюється іменником дієслівного походження (н/д. - ознайомлення, формування, узагальнення…).
1. Навчальна
ü ознайомлення учнів з істотними ознаками певних понять, які будуть більш детально засвоюватись на наступному уроці;
ü формування трудових умінь;
ü сприяння оволодінню правильними прийомами роботи
(або знаннями, які потрібні для виконання трудових прийомів);
ü сприяння оволодінню вміннями;
ü сприяння засвоєнню знань учнями з теми…;
ü забезпечення оволодіння знаннями з теми…;
ü узагальнення знань учнів з певної теми (розділу);
ü аналіз хиби в роботі
(якщо учні робили типові помилки у виконанні трудових прийомів).